چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی که برای استراحتی چندروزه ایران را ترک کرده بود، پنجشنبه ۲۶ تیر با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه خواهد داشت تا تکلیف ماندن یا جدایی‌اش مشخص شود.

اين در حالي است كه علي كفاشيان در چند روز گذشته از توافق با اين مربي براي ادامه همكاري خبر داده است. از طرفي كي‌روش زماني كه قصد داشت فرودگاه بين‌المللي پورتلا شهر ليسبون پرتغال را با پرواز لوفتانزا به مقصد فرانكفورت آلمان ترك و از اين طريق به ايران سفر كند، در گفت‌وگويي كوتاه با يكي از سايت‌هاي پرتغالي درخصوص بحث تمديد قراردادش با فدراسيون فوتبال ايران گفت: «توافق بين طرفين صورت گرفته اما مذاكرات همچنان ادامه دارد.»

اختلاف در جزئيات

كي‌روش در حالي با فدراسيون جلسه مهمي خواهد داشت كه گفته مي‌شود در مورد نحوه انتخاب دستياران و همچنين فعاليت زيرنظر كميته فني، با كفاشيان و دوستانش اختلاف دارد. به‌طور حتم اينكه چه كساني قرار است اعضاي كميته فني را تشكيل بدهند يك موضوع مهم براي كي‌روش خواهد بود و حالا بايد ديد طرفين در اين خصوص چگونه با يكديگر توافق خواهند كرد. با اين حال رئيس فدراسيون خوشبين است كه كي‌روش قراردادش را تمديد كند. كفاشيان مي‌گويد: «بعد از مذاكرات نهايي سعي مي‌كنيم قرارداد را به‌زودي امضا كنيم تا همه‌‌چيز قطعي شود. او چند روز پيش موافقت خود را براي ادامه همكاري اعلام كرد تا در تيم ملي بماند و در جام ملت‌هاي آسيا نيز قطعاً روي نيمكت تيم ملي خواهد نشست.»

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينكه دستيار ايراني كي‌روش از سوي فدراسيون پيشنهاد خواهد شد يا سرمربي پرتغالي تيم ملي خودش دستيار ايراني‌اش را انتخاب مي‌كند، مي‌گويد: «كي‌روش بايد به ايران بيايد تا درباره دستيارانش صحبت كنيم، اما او اعلام كرده كه خودش مي‌خواهد دستيار ايراني‌اش را انتخاب كند و گفت كه حقش است كه دستيارانش را انتخاب كند. كي‌روش به ما گفته پس از بازگشتش به ايران دستيارش را تعيين مي‌كند.»

نكونام خداحافظي مي‌كند؟

هر چند اين روزها مهم‌ترين موضوع در فوتبال ايران، بحث ماندن يا جدايي كي‌روش است، ولي در روزهاي اخير شايعه خداحافظي جواد نكونام از تيم ملي هم مطرح شده است. درحالي‌كه نكونام مشتري مطرحي براي ادامه فوتبال باشگاهي‌اش ندارد، بحث خداحافظي او از بازي‌هاي ملي مطرح است. در چند روز اخير شايعه‌شده كه نكونام نمي‌خواهد بازي‌هاي ملي را ادامه دهد و قصد خداحافظي دارد. اين در حالي است كه برخي معتقدند او در 2 سال اخير افت كرده و نشاني از روزهاي اوج ندارد.

از طرفي گفته مي‌شود او به نزديكانش گفته دوست ندارد شرايط طوري پيش برود تا از طرف مردم و رسانه‌ها براي خداحافظي از تيم ملي تحت فشار قرار بگيرد. حالا بايد منتظر ماند و ديد او چه تصميمي مي‌گيرد.

كفاشيان درباره احتمال خداحافظي جواد نكونام از تيم ملي و شايعاتي كه پس از رقابت‌هاي جام‌جهاني2014 برزيل در اين خصوص شنيده شده، مي‌گويد: «من در اين خصوص چيزي نشنيده‌ام و از تصميم نكونام هم خبر ندارم.»

او با اشاره به اين موضوع كه درصورت خداحافظي نكونام از تيم ملي فدراسيون فوتبال براي اين بازيكن برنامه‌ريزي خاصي خواهد داشت يا خير، تأكيد مي‌كند: «درصورت خداحافظي احتمالي نكونام از تيم ملي برنامه ما براي او هماني است كه براي ديگر بازيكنان تيم‌ملي داشتيم.»

کد خبر 266127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha